neděle 10. dubna 2016

Záchranáři za Březen!

Ahoj, vítám vás u nového článku na mém blogu.

Dnes to bude o pár produktech, které mi zachránily vzhled po celý Březen.

Začala bych asi tím, že tyto produkty používám každý den, občas se stane, že je obohatím o nějaký korektor, make-up nebo pudr, ale když se mi zrovna nechce nic dělat, vím, že se na tyto tři produkty můžu vždy spolehnout!



1) Studio lash The Miaoww look (miss sporty)

Tuhle fixu na oči jsem objevila před pár dny a už teď patří k mým oblíbeným produktům, které používám na horní linku, každopádně se s ní musím ještě více skamarádit, aby mi to šlo lépe od ruky.




2) Get big! lashes (essence)

Tahle řasenka nepatří zrovna k těm nejlepším, ale já ji mám hodně ráda, jelikož mi velmj vyhovuje její katráček, celkem vám řasy zvýrazní a ani se neslepují.





3) Lash sensational (maybelline new york)

Nebyla bych to já, kdybych nepoužívala dvě řasenky. Tahle řasenka vám řasy dost prodlouží, ale přijde mi, že řasy celkem slepuje, takže dle mého se tyto dvě řasenky skvěle doplňují.





Tohle by bylo ode mě za měsíc Březen asi vše, pochlubte se mi do komentářů, co vy jste si nově oblíbili nebo koupili?

Den xx

4 komentáře:

  1. Super, ani jeden jsem nezkoušela, ale mrknu se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Linky ve fixu od Miss sporty a řasenku Maybelline jsem si také nedávno koupila :) http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jeden produkt nemám. Ale asi bych zkusila ten fix, protože mám tekuté linky od Dermacolu, ale neumím s nimi pracovat. :D
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat