sobota 23. dubna 2016

PLAYLIST #1

Ahoj! Vítám tě u nového článku na blogu!
Dnes bude článek plný písní, které právě teď poslouchám a patří k mým oblíbeným za poslední dobu! 


Jen chci na začátek ještě říct, že k tomuto článku mě inspirovala moje kamarádka se kterou jsem se díky hudbě vlastně seznámila.

1) Jack and Jack - Flights

Tuhle písničku jsem vybrala jako první z důvodu, že je vážně krásná, i když to není zrovna můj šálek kávy, ale ve sluchátkách zní mnohem hezky Jackové jsou velmi talentovaní.


2) Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla Sign

Nemám ráda Fifth Harmony, ale tahle písnička mě hned zvedla ze židle, dokonce i ten rap mi do toho sedí. No, jen tak dál.


3) State Champs - Secrets

U mě zase trochu jiný šálek kávy, něco co by člověk nečekal. Na tuto kapelu a vlastně i písničku jsem narazila díky kapele 5 Seconds of Summer, protože jim tito týpci dělali předskokany a co si budeme povídat, tahle písnička je pro ty co jsou spíš na něco jako Simple Plan, vážně mě to baví!



4) Troye Sivan - Youth

Kde se vzal, tu se vzal Troye Sivan. Youth je jedna z mých oblíbených na jeho albu, a jelikož má na ni klip, tak vám ho dávám dolů. 



5) The Vamps - Rest Your Love

The Vamps poslouchám také už nějaký ten pátek a mám jejich hudbu ráda, je to takový ten můj styl, tato písnička je pohodová a mám s ní spojenou spoustu vzpomínek s kamarádkami.



6) The Foo Conspiracy - Roller Coaster

Můj malý objev ze Švédska. Tito kluci nejen dost dobře zpívají, ale také skvěle tancují, k této písničce a celkově k nim se mi pojí spoustu skvělých chvilek z letních prázdnin, doporučuji na mě kouknout!



7) Halsey - Colors

Další objev loňského roku, ale tato písnička mě chytla až teď, předtím jsem ji nenáviděla a na albu přeskakovala, no každý může nakonec změnit názor. 


8) 5 Seconds of Summer - Wherever You Are

Tuhle písničku už znám přes dva roky a ráda ji poslouchám. K této písničce mám i citový vztah, protože pro mě vážně hodně znamená a patří k mým nejoblíbenějším písním, které jsem kdy slyšela, dokonce si troufnu říct, že je to ta nejoblíbenější.



Jaké písničky máte momentálně vy jako oblíbené? Pochlubte se mi do komentářů!
Bavily by vás playlisty i nadále?

To už je ode mě opravdu všechno, děkuji za přečtení článku.Vaše Denushenka.



2 komentáře:

  1. Já ani teď nevím, které songy mám nejraději, je to různé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko od Lady Gaga
    Meghan Trainor NO
    Iggy Azalea Team, Black Widow, Fancy, Trouble, Bounce

    OdpovědětVymazat