čtvrtek 24. března 2016

REAL TALK #2 // Sny a cíle

Zdravím vás u mého nového článku na blogu!

Dnes to bude další Real talk, tentokrát s tématem ohledně vašich snů a cílů.




Rozhodla jsem se pro tohle téma z jednoho prostého důvodu, vždy když jsem s kamarády, tak nějak dojdeme na téma sny a cíle, často mi to ovšem připadá jako boj o to, kdo dokáže sám sebe lépe a více shodit.

Každý z nás má nějaký sen, ať už je malý nebo velký, pořád je to sen.

A každý z vás si alespoň jednou postěžovat typem ‚Tohle se mi nikdy nestane,’ nebo ‚Nedokážu to,’

Jestli nebudete věřit tomu, že z vašich snů a cílů nebude možné udělat realitu, pak vám asi nepomůžu.

Snad jen můžu napsat, že proto, aby jste si splnili své sny musíte něco udělat a pokud možno, tak co nejrychleji.

Vím, že plnit si sny s rodiči za zády je skoro nemožné, ale jednou se všichni dočkáme a jakmile se nějaký můj sen vyplní, tak o tom budete vědět jako první.

×Jaký se vám už splnil sen? A jaké sny si chcete splnit?

Já se třeba dostala do Londýna a z tohoto výletu mám skvělé vzpomínky. (Jednu z mých fotek, právě z Londýna, najdete níže)
A do budoucnosti? Chci si zvýšit své sebevědomí.




To by bylo pro dnešní článek vše, jen jsem Vám chtěla poradit, ať si na své sny počkáte a také aby jste jim trochu pomohli sami.

Vaše Denushenka <3

Žádné komentáře:

Okomentovat