sobota 16. dubna 2016

PŘIJÍMAČKY

Ahoj!
Vítám vás u dalšího článku, který bude dnes o tom jak jsem (ne)zvládla přijímací zkoušky.

15.4.2016, to byl doposud asi nejdůležitější den v mém životě, já si to ovšem začínám uvědomovat až teď.


Den před zkouškami, jsem se potřebovala trochu uklidnit, a proto jsem s kamarádkou vyrazila na delší procházku, vše bylo v pořádku a nervozita se nedostavovala, z čehož jsem byla moc ráda.


Ráno, když jsem se vyhrabala ze své postele bylo ovšem ale vše jinak, měla jsem nervy na pochodu a začala si uvědomovat, co tento test znamená. Částečně jsem se uklidnila, když ksem si do sluchátek pustila svou oblíbenou hudbu a když jsem autobusem dojela do města, kde se můj test konal, před Gymnáziem na mě čekaly mé spolužačky.

Rozhodili nás do čtyř učeben a já byla ráda, že jsem zůstala alespoň s jednou spolužačkou.


Přišla matematika a s ní i nervozita, zasekla jsem se na primitivním příkladu s desetinnými čísly, během testu ze mě nervozita opadla a já jela jako fretka, i tak jsem bohužel test nestihla za stanovených 60 minut celý.

V pauze, kterou jsme měli celkem dlouhou jsme se s holkama sešly na chodbě a probíraly jsme správné odpovědi.


Před češtinou jsem nervózní nebyla a vděčím tomu mé skvělé kamarádce, která mě  na dálku podporovala.

Didaktický test z českého jazyka mě nerozhodil a deset minut před koncem už jsem měla hotovo, zdál se mi celkem lehký, oproti matematice.


Bohužel mě teď čeká pár dní čekání a v pátek už budu naštěstí vědět co a jak.

Děkuju moc všem, kteří na mě v pátek mysleli, hodně mi to pomohlo.


Vaše Den.

Žádné komentáře:

Okomentovat