sobota 30. dubna 2016

Věřte ve sné sny!

Ahoj, tento článek bude spíše o mě, protože bych Vám ráda něco ukázala, tak jdeme na to.



Vždycky jsem snila o tom, že jednou budu slavná bloggerka nebo že vydám svou knížku a teď, když tento blog píšu už jsem si svůj sen splnila, i když nejsem slavná, řekla bych, že je i tak i dobře.

Ale tohle není hlavní pointa tohohle článku.

Důležité tu je, že vám chci ukázat, že se sny částečně plní, není to sice něco extra, ale mám krátký článek v časopisu Fakker. (Článek naleznete tady na blogu.)



A také k tomu všemu mám celkem úspěšné povídky na wattpadu, takže si svůj malý sen vlastně žiji.

Kdyby jste chtěli kouknout na můj wattpad, tak je TADY. Ale předem vás upozorňuji že 99% povídek jsou fan fikce a jediná normální je TATO.


Moc Vám za všechno děkuji.

Vaše Den.

2 komentáře:

  1. Paráda hele je to první krok, je fuk zda nejsi slavná nebo ano. Důležitý je, že to miluješ. Nejlepší je blog pro vypsání, bavení. Jen tak dál holka, hele bloguji přes 7 let. A vyplatilo se to, byla jsem na blog.cz, taky blog má skvělou návštěvnost. Věř mi! Jen tak dál, nikdy to nevzdávej, gratulace. Pěkný úryvek, článek v časáku. S láskou Mí, klidně se stav.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. A musím souhlasit, protože i za tu chvíli, co blog mám jsem si jej zamilovala.
      A tvůj blog ráda navštívím.

      Vymazat