pondělí 11. dubna 2016

Jednou tak do divadla.

Ahoj!
Dnešní článek bude o tom, jak jsme se jednoho dne dostali ze školních lavic do Mahenova divadla v Brně.



Ve čtvrtek 7.4. jsme se s naší třídou rozhodli vyjet trochu za kulturou.
Hned časně z rána jsme nastoupili do soukromého autobusu směr Brno, kde nás čekalo divadelní představení: Romeo a Julie.



Upřímně můžu napsat, že pro mě divadlo bylo velikým překvapením, jelikož jsem čekala plno slov, které mi nebudou dávat hlavu ani patu, jenže opak se stal skutečností.

Herci zahráli představení skvěle a bylo vidět, že je to přizpůsobeno pro školy, vyzdvihla bych tu i kompars, protože bez nich by divadlo rozhodně nebylo stejné.

Jediné, na co bych si možná trochu postěžovala byl výhled z naší lóže, kde jsme se museli opravdu hodně naklonit, abychom viděli, co se pod námi vlastně děje.

Velice se těším, až se do Mahenova divadla znovu vrátím a doufám, že to bude co nejdříve, protože na mě celé divadlo působilo velice kladně.

Pokusila jsem se i o uměleckou fotku.


Kam jste naposledy za kulturou vyrazili vy?

Den xx

Žádné komentáře:

Okomentovat