pátek 11. března 2016

REAL TALK #1 // Sebevědomí

Dnešní článek bude první ze série Real talk.

V takových článcích se vám budu alespoň trochu pokoušet promluvit do duše.




Jedním z velkých problémů lidí poslední doby bývá sebevědomí.
Někdo ho má moc, jiný zase málo.

Abych se přiznala, moje sebevědomí je skoro na bodu mrazu a dlouho jsem se snažila dokopat k tomu, abych si založila tento blog.

Ale to už jsem někde jinde, i když mám malé sebevědomí, tak jedním z mých cílů do budoucna je si ho alespoň trochu zvětšit.


A já tu mám pár tipů na to, jak si své sebevědomí zvýšit:

1) Zkuste se každý den, alespoň jednou, za něco pochválit.

2) Nebojte se říkat, co si myslíte, nesmíte se totiž nechat zastrašit.

3) Když vás někdo pochválí, poděkujte mu a neshazujte se.

4) Přestaňte se srovnávat s ostatními a litovat se jak vypadáte.

5) Tento bod souvisí hodně s bodem předchozím: Naučte se mít rádi svoje tělo a v létě se  nebojte ukazovat, ať už si ostatní myslí cokoliv.

6) Stanovte si cíle a jděte si za tím aby jste je splnili.

7) Buďte na sebe hrdí.


Možná, že je tu spousta lidí, kteří vás nesnáší nebo vás pomlouvají za zády, jenže vy jim musíte ukázat, že jste silní, a že se umíte bránit.

Aby jste si zvýšili sebevědomí, musíte si uvědomit, že jste všichni krásní, jedineční a jdete si za svým cílem.


×Co je váš cíl?


Třeba můj cíl pro letošní rok je, dostat se na střední školu a pokusit se tam udržet zuby, nehty.


To je ode mě pro dnešek vše, snad se Vám článek alespoň trochu líbil.

-Denushenka

1 komentář:

  1. Já osobně jsem s tím vždy hodně bojovala, ale dopracovala jsem se k realistickému pohledu na sebe i na svoji postavu. Vím, že není dokonalá, ale beru ji takovou jaká je. Snažím se neshazovat se, ale taky nelétat v oblacích. Přece jen, když vím, že nejsem dobrá v tom či onom, nebudu ze sebe dělat hvězdu. Nebo když vím, že nemám XS, nebudu na sebe rvát ty nejtitěrnější šatičky světa.
    Velice často se setkávám na foceních i s falešným nízkým sebevědomím. Když mi dojde modelka a je úplně na prášky, jak je straaaašně tlustá a pak jde ze své vlastní vůle fotit spodní prádlo ... To je pak zcela vidět, jak slečna pouze touží po tom, aby jí všichni říkali jaká je úžasná ..
    Doufám, že každá slečna najde sama v sobě rovnováhu a začne se mít ráda pro to, jaká je a přestane se trýznit pro to, jaká není.
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat